Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

EIMAI EΔΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ

Να γνωριστούμε πρώτα. Είμαι ο Jason. Μισός Έλληνας, μισός Γάλλος. Ταξιδεύω συνέχεια. Είμαι τελείως str8 και έχω πολλές πολλές φίλες. Πάντα με ρωτούσαν για τα προβλήματά τους και πάντα τους απαντούσα ειλικρινά. Η άποψη ενός άνδρα σε ένα γυναικείο θέμα είναι πάντα πιο σημαντική και αληθινή. 
Μια μέρα μια φίλη μού έκανε την πρόταση: "Ρε, κάνε ένα blog που θα απαντάς σε γυναικεία προβλήματα! Θα κάνεις θραύση!".
Και το έκανα. Είμαι εδώ για σένα, αναγνώστρια. Πες μου τι θες και θα πάρεις τη σωστή απάντηση. Γράψε στα μηνύματα το ερώτημά σου και στο επόμενο άρθρο θα λάβεις τη φώτιση.
(Μια και είναι η πρώτη ανάρτηση, σας δίνω λύσεις που έχω απαντήσει σε ερωτήματα που μου έχουν κάνει φίλες μου στο παρελθόν.)

- Jason, είναι αυτός ο γκόμενος σε ένα μπαρ και δουλεύει εκεί και κάθε μέρα πάω να τον δω. Λιώνω για πάρτη του, του το δείχνω με κάθε τρόπο και προχθές βρήκα και το θάρρος να του δώσω το τηλέφωνό μου και να του ζητήσω να βγούμε. Δεν με πήρε ποτέ. Νομίζω όμως ότι με γουστάρει. Τι να κάνω; Είμαι απελπισμένη, βοήθησέ με! Γεωργία.  

Κούκλα μου, πας κάθε μέρα εκεί, του δείχνεις ότι τον γουστάρεις, του πάσαρες και τηλέφωνο με πρόταση για έξοδο. Τα έκανες όλα. Κι αυτός νάκα. 
Η απάντησή μου είναι η εξής: ΔΕΝ ΣΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ. Τόσο απλά. Ξεκόλλα. 
Μια φορά που γούσταρα μια γκόμενα πήρα άδεια από το στρατό στον Έβρο, ταξίδεψα 32 ώρες με τον καρβουνιάρη, πήγα με τα πόδια σε βροχερή μέρα κάτω από το σπίτι της και της χτύπησα το κουδούνι λούτσα με ένα μπουκέτο τριαντάφυλλα στα χέρια για να της το δώσω. Το ότι εκείνη την ώρα πηδιότανε με ένα φίλο δεν έχει καμία σημασία για τώρα, γιατί αυτό που θέλω να σου πω είναι το εξής. 
Αν ένας άντρας γουστάρει μια γυναίκα, και ούτε ένα σήμα να μην του έχει δώσει, αυτός θα της το δείξει που να γαμηθεί ο Δίας. Το ότι σου ρίχνει μια ματιά και σου χαμογελάει δεν σημαίνει ότι σε θέλει. Αν οι άντρες καταλάβουμε ότι μας γουστάρετε, αυτό το κάνουμε για πλάκα, για να τονώσουμε την αυτοπεποίθησή μας και την αυταρέσκειά μας. ΓΙ' ΑΥΤΟ ΞΕΚΟΛΛΑ! ΦΥΓΕ. ΒΡΕΣ ΑΛΛΟ ΜΠΑΡ, ΜΕ ΑΛΛΟ ΓΚΟΜΕΝΟ, ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΘΑ ΣΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ! ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ!

- Jason, με το αγόρι μου είμαστε τέσσερις μήνες μαζί και μου αρέσει πολύ. Στο σεξ τα πάμε καλά, αλλά από τότε που ξεκινήσαμε να έχουμε κανονικές επαφές αυτός μου ζητάει στοματικό και εγώ δεν το έχω κάνει ποτέ! Είμαι 28 χρονών, αλλά ποτέ δεν έχω κάνει στοματικό, δεν ξέρω, δεν μου άρεσε. Φοβάμαι ότι θα τον ξενερώσει αυτό κάποια μέρα και θα φύγει. Τον θέλω και δεν θέλω να τον χάσω. Τι να κάνω, πες μου, είμαι πολύ ανήσυχη! Μαρία.

Συμμερίζομαι την ανησυχία σου, Μαρία, αλλά το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι το εξής. ΚΑΛΑ, ΜΩΡΗ, ΕΙΣΑΙ ΝΤΙΠ ΜΑΛΑΚΩ; 28 χρονών και δεν έχεις κάνει πίπα; Τι διάολο κάνεις στο σεξ; Τρίψε τρίψε και μετά κρέας μπαίνει, κρέας βγαίνει; Και βέβαια θα τον ξενερώσεις τον άνθρωπο! Η κατηγορία γκόμενας "Δεν κάνω πίπες" είναι για έναν άνδρα πιο τρομακτική κι απ' την κατηγορία "ΚΝΕ και τρίχα στη μασχάλα". 
Άκου τη συμβουλή μου. Μπες στο Youjizz και ψάξε το instructional video της Heather Brooke για oral sex. ΔΕΣ ΤΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕ ΤΟ ΣΑΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ. Θα κάνεις τον άντρα σου ευτυχισμένο και δεν θα γυρίσει να κοιτάξει άλλη δε μπα να περάσει δίπλα του ξώβυζη η Μόνικα Μπελούτσι (ψέμα). 
Και να θυμάσαι και κάτι άλλο, το πιο βασικό. Την καλή την πίπα δεν την κάνουν οι κινήσεις, αλλά το πόσο το θέλει η γκόμενα. Άκου με και θα πας μπροστά. Επίσης, ψάξε Angelina Valentine, Anette Schwartz, Bobbi Bliss και μάθε από τις sensei του είδους.

- Jason, τα έχω με ένα παιδί εδώ και καιρό και πηγαίναμε καλά. Σε έναν καβγά που είχαμε πρόσφατα με χτύπησε στο πρόσωπο δυνατά και έχω πληγωθεί ανεπανόρθωτα από τότε. Τον αγαπώ, τι να κάνω;

Ο άντρας που χτυπάει μια γυναίκα φταίει μία φορά, αλλά η γυναίκα που μένει μαζί του φταίει δέκα. Χωρίζεις τώρα και αν έχεις κάναν αδερφό ή κάνα που μετράει, τον στέλνεις στον τυπά και του κάνει τα μάτια Deep Purple. Οι πραγματικοί άντρες αγαπούν, δεν δέρνουν. Άντε με όλα τα μουνόπανα που σηκώνουν χέρι σε γυναίκα, μη γαμήσω. Αν μείνεις μαζί του, θα έρθουν και μπουνιές και κλοτσιές στο μέλλον. Φεύγα τώρα και διάγραψέ τον από τη ζωή σου. Αν μείνεις μαζί του, κακό του κεφαλιού σου. Καλή τύχη εύχομαι.

Γεια σας για σήμερα, κορίτσια, και να θυμάστε. Ως άλλη Μαρία Αλιφέρη, σας αγαπώ.

1 σχόλιο:

  1. Ρε Τζέισον, έχει παραγίνει το κακό με τις γκόμενες που άμα θέμε να κάνουμε κάτι που δεν τους αρέσει, πετάνε την ατάκα "κάνε ό,τι θες". Αυτό είναι ότι πιο σατανικό μπορεί να πει μια γκόμενα, πιο σατανικό κι από το "θέλω να δούμε αισθηματικό δράμα". Έτσι και κάνεις τη μαλακία να κάνεις αυτό που θες θα μετανιώσεις που βύζαξες μανόγαλο και δεν σε κατουρούσε ο πατέρας σου στο στόμα της μάνας σου. Όμως μ' αυτά και μ' εκείνα, χάνουμε την αξιοπρέπειά μας (όσο καλή θέληση κι αν έχουμε να κρατάμε τις γκόμενες ευχαριστημένες) και θα καταλήξουμε να κυκλοφοράμε στο σπίτι με φακιόλι και στριγκέλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Όλοι οι άντρες είναι...